Selasa, 9 Jun 2009

Fathers Day...

dah nak dekat dah Fathers Day..so aku dah blikan awal2 jam tgn tu abah..dulu ade gak bg jam tpi auto die kate leceh kalo xpakai..kena adjust2..n die ade ckp nak bli jam yg besar sket no die..senang nak tgk..aku pun ajak arny g jj g kat p.k. times tu..bli jam Timex..blik tu terus bg kat abah,senang xpyh nak tgu2..nanti aku lak pakai hahahah..aku harap2 die ske n akan pakai jam tu selalu, xde ape nak bg pun n xlah mahal mane jam tu kalo nak dibandingkan hadiah yg die dh bg kat aku slame ni..thanx abah, & abg li syg abah..

-che li-

hari bapa..dah dekat,dlm org sume sibuk pk ape hadiah nak bg..ade yg sbuk membeli hadiah..tatklaa nila aku termenung sendri,ayah yg tercinta sudah tiade..dlu aku mesti blikan hadiah tuk ayah..aku xpenah lupe walau sekali pun,tpi dh 4 thn ni..hanye al-fatihah n doa tahlil je yg aku leh bg tuk ayah..sedih nengok org lain seronok kuar dinner..gelak tawe dgn ayah drg..tpi aku meratap hiba..apepun aku redha & sentiase mendoakan kebahagiaan ayah disana..segala kenangan bersama xpenah luput walau seinci dlm ingatan..segala memori gembira & duka masih lg terpahat dlm album hatiku..terlalu rindu dgn nyanyian n petikan gitar ayah..rindu dgn nasihat2 ayah..ape leh buat, Tuhan lebih menyayangimu ayah..akan ku siram air, akan ku tabur bunga..& akan ku sedekahkan yasin & selambak al-fatihah buatmu ayah..time kasih atas segala pengorbananmu,time kasih atas kegembiraan yg kau bawa tuk kami sekeluarga..time kasih kerana menjadi ayah yg plg hebat buat kami..& time kasih kerana ayah mengampunkan segala kesalahan kami serta mengikhlaskan segala pengorbananmu...sayang ayah!!!

-arny-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan