Jumaat, 29 Mei 2009

11 November 2006..


11 November 2006..Kami diijabqabulkan di Masjid Wilayah, Kuala Lumpur..Hari bahagia yg dinanti slps 3thn mengharungi pelbagai pahit manis..ala2 sesi pengenalan ler..Majlis diadakan di Sri Tioman 1,Taman Melati & Tmn Sri Rampai,Kl...
Terima kasih kepada mereka yg menjayakannye..doakanlah kebahagiaan kami dunia & akhirat..
-che li-
Alhamdullillah, semuanye selamat..n thanx to mama,yg bertungkus lumus menjayakan majlis kami..aku bangga dgn die sbb selaku ibu tunggal die telah berjaya melaksanakan majlis perkahwinan kami dgn sendri..& xlupe jugak kat adik2 aku..abin & amir..cikna dr Perlis..dielah yg belikan doorgift & bunga paha kat Padang Besar n bawak ke KL..cume dlm kegembiraan & kemeriahan hri tu, jauh di sudut hati aku sdih sgt sbb ayah tercinta xdpt bersama menikmati hari persandingan kami...kami masing2 rase kehilangannye pd hri tu..apepun majlis sgt meriah & alhamdullillah sumenye brjln dgn lancar..walaupun mlm sebelum hri persandingan pelbagai masalah timbul..namun dpt kami atasi dgn baik..mkanan mlm tu lambat masak sbb kepala dapur sume hilang..dlm pkul 9lebih baru siap mknan..lgpun mknan tu rewang2 jerk..xde ape function pun mlm tu,cume aku sampai harini terasa hati sbb keluarga arwah ayah aku war2kan dgn org spore yg mlm tu xde mkanan langsung so xpyh dtg mlm tu,walhal sementara nak tgu makann masak aku sempat berkejar dgn li g bli nasi lemak 250 bungkus..licin sume..tu pun drg gak mkn..aku pun xpahamla..ape masalah drg..apepun..aku sgt bersyukur kerana segalanye selamat..& plg penting kami xdibebani hutang lepas kawin..hhehehehe, tuk che li...thanx sbb sudi berkongsi hidup bersama2 hingga ke hrini..
-arny-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan