Jumaat, 29 Mei 2009

Aktiviti sihat...

erm..sejak2 aku bli beskal ni,munculla satu fenomena dlm hdp aku..iaitu 'aktiviti sihat'..b4 ni ade gak aktiviti sihat aku wat..tpi men motor dgn men beskal ni layan die lainla..syok sket,slalu ride dgn abe joe..(satu2nye abg aku) xpun ride reramai dgn bebudak ridpest (opis aku) n member abg aku dr bank islam ke wm/melati/mrr2/hway duke/setapak/kemensah...tmpt2 lain tu blom teroka lg sbb mase terhad..pix kat ats ni kami kat kemensah..dr kiri Adi,C.fu Oni, Che Li (aku) & abe joe..seronok gakla layan kemensah..kami ride almost every nite..kalo weekend tu pgla..xpun petang, kekadang ade gak skip 1/2 hari coz xlarat..ujan pun kami redah gak..alang2 dah plan..sampai org umah pun naik bising ar..hihihihi..tpi beskal aku ni beskal biase jer..xla gempak cam member aku sorang tu..kihkihkih..sape lg kalo bukan si ellin..wahhahaha..mlm ni plan nak ikut die g layan kat Putrajaya,insyaallah..die lg hebat sampai ke Ipoh die teroka..apetah lg trail yg kat kiara/frim..bukit cermin..tu celah gigi bg die..wakakka!!

pix kat atas ni kami di jejantas depan Istana Budaya, baru kuar dr Titiwangsa..nak gerak ke Doraisamy..pusing2 KL, mlm minggu la katekan..kami ske2 luangkan mase dgn aktiviti riadah berbeskal lgpun msing2 dah berkeluarga..bdn pun aduaii makin berisi..lpas ni kalo ade tempat2 baru aku postla gmbar2 menarik dlm ni..so sampai ketemu lg..nak siap2 nak ke Putrajaya..
-che li-
seronoknye die men beskal erk..ade hati nak bli beskla lg 1 tuk aku..larta ke aku ni..whahahaha,kayuh dgn ellin & linda...
-arny-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan